P2ev lennukis

Nonii, avastasin, et Istanbuli jutus on kirjavead, aga 2kki andestate, tailaste klahvidel pole just kuigi lihtne tippida. teised joovad seljataga restoranis 6lut kah,, kipun vist kiirustama :)
Igatahes algas p2ev m6nusalt hotellis Istanbulis, 6igeks ajaks lennujaama ja k6ik korras. T2nase p2eva elamus on Qatar Airways. Stjuardessid nagu nukukesed, juhatasid igayhe oma kohale. Kysisime, kas ingl keelseid lehti ei ole, otsiti ka see v2lja. Igayhel on oma ekraan, sealt saad valida mitmekymne fili (ka k6ige uuemate), erinevate arvutim2ngude, tv showde, uudiste, muusika ja k6ige muu vahel, millega oma tunde sisustada. Sissejuhatuseks toodi menyy, mida siis lennukis syya antakse. Pearooga sai valida, lisaks siis eelroog, magustoit, kohv/tee, k6ikv6imalik alko ja nonalko tasuta muidugi. Lisan siia pildi menyyst Eestis, ei viitsi k6ike s66dut 2ra trykkida, v2hemalt t2na mitte.

(Jõudsin teeloleku jooksul kahjuks menüüd ära kortsutada) Igatahes nii h2sti pole ma kunagi lennukis syya saanud. Enne s66ki toodi k6igile soe niiske salvr2tik k2te pesemiseks. Tualetis sai kasutada Aigneri kreemi, seepi ja l6hna6li. Uskumatu lugu. Ja nii me siis loksusime Dohasse ja sealt edasi bangkokki, kus ma praegu olen. Ca 6.30 maandusime. Ja hakkasime taga otsime rongipileteid, mis ma olin neti teel 2ra ostnud ja mis pidid meid ootama Thai Air domestic cargo offices. Kurb lugu oli selles, et ega keegi ei teadnud, kus see on, aga teed juhatasid nad meile k6ik suure heameelega nagu siin t6eliselt abivalmitele inimestele kohane on. Nii me siis s6itsime 2 erineva lennujaamabussiga. Kuni tulime suhteliselt suvalises kohas maha ja kysisime mingilt mehelt. Algul tahtis ta meid taas yhe lennujaamabussi peale sokutada, aga kui kuulis, et sealt tulime, v6ttis asja t6sisemalt ja n2itas teeotsa k2tte. Hakkasime k6ndima, siin on muide m2rkimisv22rselt palav. J2rsku peatus meie k6rval buss ja seesama abivalmis onu kutsus meid tundus et lennujaamat66tajate bussile, et nad viivad 2ra. J6udsimegi kohale. Ja selles suures offices k6ik juba ootasidki meid piletite j2rgi. Nii et need kauatehtud kaunikesed on nyyd k2es. Nende saamist kirjeldan yhes eelmises loos, kui kedagi huvitab. J2rjekordsele lennujaamabussile, siis taksole ja j6udimegi hotelli. See on armas hotell, kuigi tube pole veel n2inud, need antakse kl 12. Tutvust oleme teinud restoraniga ja kl 13 on k6igile hotelli spas kinni pandud 1 h jalamassaazi. Ja siis v2iek uni ja siis vist 66turule.
Veidi sai ka juba ringi k2idud, ostsime v2rskeid puuvilju, Henrile ja mulle l22tsed (kahjuks ei n2e ma siin sudu sees ilma prillideta suurt midagi ja prillirante ka n2kku ei taha). Ja yhe t2navatoidu proovisime ka 2ra, ostsime 2 kanakoiba :), oli hea, aga ei midagi erilist. Erilist saime hotelli restoranis, kus henri v6ttis salati, millele lubas veidi vyrtsi panna, aga mis k6igi proovijate suud p6lema pani ja 2ra kustuda ei tahtnud.
Mina igatsen salaja ikka oma Manni j2rele, aga elu see siiani seganud ei ole. Seda peab kyll ytlema, et vahepeal oleme siin nii v2sinud olnud sellest s6idust, et m6ne hetke jooksul on ainuke m6te, et kuidas saaks end koju v6luda. Aga nyyd oleme kohal ja enne ylej2rgmist n2dalat enam sellist loksumist loodetavasti ei tule.
K6igile suured tervitused ja kirjutamiseni!!!

Hei Juc ja teised reisisellid! Olen Eva! Superlahedalt kirjutatud lood! Anne ja Aade on meil külas. Jõime Annega just kohvi ja mõtlesin, et vaatan, kas oled viitsinud midagi juba kirjutada. Olin täitsa üllatunud, et olidki viitsinud! Nii lahe oli lugeda! See Istanbuli saunaskäik tundub väga lahe ja lennukisõit lausa uskumatu! Meil läheb ka mõnusalt. Öösel sadas päris palju lund, nii et käisime Aade ja Robiga kelgutamas. Saadame Teile hästi palju tervitusi ja palju kallistusi ka! Anne, Aade, Robi,Ax ja Eva.
Eva ütles …
Tsau jälle! Tegin ennast nüüd kasutajaks ka! Nüüd saan paremini kommenteerida, ei pea olema anonüümne ja ennast kogu aeg tutvustama :)
Ikka palju päikest! (kuigi seda on teil vist niigi ;)

Eestimaine eksootika ehk suvi Saaremaal

Päikeseline brownie toorjuustuga blogi esimese sünnipäeva puhul

Kodumaine klassika - mulgipuder pruunistatud sibula ja suitsupeekoniga