Ürdise toorjuustuga täidetud grillitud paprikad peekoniga

Küll sai nüüd pikk ja lohisev pealkiri sellele grillsuupistele. Aga midagi välja ka ei tahtnud jätta, sest nii paprikal, ürdisel toorjuustul kui ka peekonil on selles roas oma kindel koht täita. Mulle meeldib suvel päris grillile igasuguseid asju pista - puuvilju, köögivilju, erinevaid lihasid, kalasid, mereande ja muidugi juustu. Juust on minu nõrkus niikuinii, aga kui ta veel otse grillilt tuleb, siis seda enam.

DSC_1210

Retsept on suvele sobilikult peaaegu olematu.
Vaja läheb kõigest:
piklikke paprikaid (kes vürtsisemat soovib, võib need asendada magusamapoolsete suurte tšillidega)
maitsestamata toorjuustu
peoga meeldivaid värskeid ürte või kvaliteetseid kuivatatuid (mina kasutasin mõlemaid, nii värskeid, kui ka Terre exotique eriti aromaatseid metsikuid ürte Kreeta saarelt)
 veidi küüslauku pikki õhukesi peekoniviile
soola ja pipart

Tee nii:
Sega kokku hakitud ürdid, hakitud küüslauk ja toorjuust. Maitsesta soola ja pipraga. Lõika paprikad või tšillid pikkupidi pooleks, eemalda seemned. Täida poolikud toorjuustuseguga ja keeruta iga pooliku ümber peekoniriba. Kinnita grilltikuga ja grilli kuldseks.
Tilguta peale head oliiviõli ja serveeri kohe!

DSC_1160

Kommentaarid

Tuuli ütles …
No see on küll tõeliselt lahe idee ja kuivõrd hästi need armsates purgikestes maitseained mekivad, ma juba aiman, et mitte öelda tean. Näppupidi sai neid purke mööda käidud ja kogu sari oli avastamist väärt. Aga paprika ja peekoni koostöö toorjuustuse ürdiga on kindlasti üht korralikku minestust väärt :)
Juc ütles …
Aitäh, Tuuli, heade sõnade eest. Ma ise olen ka Terre exotiquega väga rahul ja alati elevil, kui neid kasutan :). Nagu väike laps! :)
Eva ja CO ütles …
Vihma muudkui sajab ja katsetamist vajavad grilliretseptid aina kogunevad. Nüüd on mul juba kogu menüü ootel: eelroaks teen paprikad üridijuustu ja peekoniga, põhiroaks Tai marinaadis kanatiivad ja magustoiduks grillitud maasikad. Oh, tuleks juba suveilm! Tundub, et ma jõuan enne Eestisse, kui siin ilm ilusaks läheb :)
Kas sa paprikate grillimise eel neid tikke vees leotasid ka või lasid lihtsalt südamerahuga neil põlema minna? Nende grillimine läheb vist tegelikult üsna ruttu, sest juust hakkab ju sulama. On mul õigus?

Päikseliste tervitustega vihmasest Londonist,
Eva-U
Juc ütles …
Meil on siin juba kaks päeva täitsa suvi, propeller huugab täiel pöördel, bikiinid on kasutusel ja isegi õhtul saab suveriietes väljas olla, kohal on herilased ja parmud :). Nii et kui Sa enne oma ilusa suvemenüüni ei jõua, siis vast siin Elva mändide all see siiski teoks saab! Veel mõned päevad jäänud! Tervitameeee
Juc ütles …
Häh, oluline asi jäi siin suvest kirjutades välja :). Ma veidi hoidsin tõesti vardaid vees, aga kuna grillimine läheb kiirelt, siis see nii oluline pole, kui liha puhul. Kuigi, ega sellest midagi pole, kui vardad ära põlevad, toidu seest nad ära ei põle ja oma ülesannet täidavad seega kuni lõpuni :).

Populaarsed postitused sellest blogist

Eestimaine eksootika ehk suvi Saaremaal

Küüslaugukrevetid koorekastmes Henri moodi

Päikeseline brownie toorjuustuga blogi esimese sünnipäeva puhul

Kõige parem rabarberikook läbi aegade

Kodumaine klassika - mulgipuder pruunistatud sibula ja suitsupeekoniga