Kl6psti...

... olid t2na hommiku j2lle silmad lahti kl 7.30. Peale 6 h uinakut. V6iboll aon see malaaria tableti k6rvLM6JU. nAGU MUL NEID TEISI VEEL V2HE OLEKS, AGA KYLL HAKKAVAD YLE MINEMA. nEED PIDID LYHIAJALISED OLEMA, EILE IIVELDAS JA PEA K2IS RINGI. m6TLESIN, ET j2in v2iksest veinist purju, aga kui see juba 10 h yle ei l2inud, siis sain aru, et vist tabletid.
Peale varast hommikus66ki leidsime hotelli l2hedalt koha, kus saime Henriga 1 h 6limassaazi. Ostsime mulle ka s22skede vastu 30 eekiga ilusa valge pika varrukaga pluusi. Seda l2heb vaja, sest elame nyyd otse j6e peal. Yle 100 km taksoga ja j6udsime ujuva turu ehk damnoen saduaki juurde ban sakchoke resorti. Homme hommikul tuleb meie sinna pika ninaga paat j2rele ja s6idame kl 7 ujuvale turule, seal myyakse otse paatidest ymberkaudsete kasvanduste puu ja k66givilju. Kl 10 tuleme tagasi, sest meie maja k6rval asub madude ja krokodillide aed, kus toimub kobra show. K5isime ka 2 v2ikse aerupaadiga m66da kanalit s6itmas, n2gime kohalikke elumaju (kirjeldan siis pikemalt, kui aega rohkem), banaani ja kookospalme, oravat, igasugu huvitavaid viljapuid, k6ik t2pselt nagu filmis. kui me algul v2ga vaevaliselt nende paatidega man66verdasime, siis oli taidel kohe p2ris palju nalja, sanuk noh. Koht ise on vana ja v2sinud, aga t6eline paradiis. Kyll piltidelt n2ete.
Siinsed inimesed armastavad tohutult oma kuningapaari, igal pool hiiglaslikud pildid neist, mitte ainult t2navate, vaid ka poodides, hotellides, autodes jne, inimestel on kuninga symboolikaga s2rgid jne. r22givad ka, et kyl neil ikka on hea kunn. :)
Kurb on see, et Henril on pea t2itsa laineline, Taid on nii lyhikesed, et Henri l66b nende ustepiitade vastu pidevalt pea 2ra :(
Mis veel, iga maja ees v6i taga on majavaimule pyhendatud v2ike tempel, kuhu iga p2ev lilli viiakse, et see nende kodu hoiaks.
Ja aha jaa, eile 6htu k2isime Soi Cowboyl s66mas ja p2rast vaatasime kuulsatesse gogo baaidesse sisse. V2ga igav oli, paljaste rindadega tibid n6ksutasid puusi, tantsuks seda nimetada ei saa, mehed ytlesid ka et igav ja siis s6itsime hoopis koju magama.
Evale veel, et ylikonnad maskid nagu Eestiski, aga need tehakse t2psely m66tude j2rgi, t2na oli esimene proovimine ka.
Tervitustega dzunglist, Juc ja co

Mõnusad lood. Äkki pole und, sest olete ikkagi puhkusel ja aju pole sellise olekuga harjunud. Kas paistate muu seltskonna taustal ka väga suured? Tervitused Sitsult
Anne ütles …
Küll on ikka viitsimist kirjutada, meil muidugi väga hea meel. Elame aina kaasa. Mõnus, et kohalikku keelt tunnete. :) Loob kohe meeleolu. Tõeliselt nauditav reis tundub olevat ja teie tundute hullud tegijad ja maru hästi kohanenud olevat. Nii hea, et tahate samu asju teha, tundub, et reisikaaslased olete hästi valinud. Aina mõnusamaid päevi ja tugevamat tervist!
Ax3 + Ravila rahvas
Ja ikka kõvasti tervitusi ja kallistusi vennakesele!

Anne
Anne ütles …
Tere taas, meil sai siin nüüd suur saatesari läbi, võitjaks tulid Kerttu ja Koit. Mõlemad paarid tantsisid väga ilusti.

Siin käivad juba päkapikud, toovad komme ja kingitusi, mar mõnus on. Eile sadas talv maha, täna jälle sulab. Aga elu on ikka tore. Kalli-kalli,

Anne ja co

Eestimaine eksootika ehk suvi Saaremaal

Päikeseline brownie toorjuustuga blogi esimese sünnipäeva puhul