Paradiis II

6htust, peale sydant pahaks ajavat hommikus66ki hotellis asutasime end Koh Samui lennukile minema. K6ik l2ks libedalt, lennuliiniks Bangkok Airways, mis nimetab end Aasia butiik lennuliiniks. Peale check ini saadeti meid lounge'i, kus olid tasuta ajalehed, joogid ja maiustused. Lend kestis 1h 45 min, selle ajal anti j2lle syya. Ja olimegi kohal. Koh Samui on tohutult palav. Ja niiske. Istusime lennujaamas ja m6tlesime, kuidas saada villasse. Ytlesin juba Henrile, et oleks ikka pidanud tellima auto vastu villast (olin selle hinna p2rast 2ra 6elnud, aga nyyd ei olnud kuskilt odavamat v6tta). Olime just v6imalusi otsimas kui n2gime kena neiut minu nimesildiga seismas. Olid ikka vastu tulnud, uhke konditsioneeritud minibussiga. K2tte anti kylmad veed ja algas s6it villasse. Yhel hetkel keerasime sisse suuurest puidust v2ravast ja rivis v2rava k6rval ootasid meid meie teenindajad, villa manager (aitab meid siin 24 h 66p2evas), kaks kokka, 1 t6mees ja 1 koristaja.
Hakati tutvustama villat. Henri ja minu magamistuba on nii suur nagu meie korter vist (koos vannitoaga) ja vannituba yksi on nii suur nagu meie elutuba vist. K6iki luksusasjakesi ja peensuseid ei j6uakski siia kirja panna. Isegi aaloe on purki pandud juhuks, kui me peaksime end p2iksega k6rvetama. Kokk t6i niisked k2ter2tid, et saaksime k2ed puhastada ja tervitusjoogiks ingverivett. Kylmkapp oli jahedaid jooke t2is. Manager hakkas usinasti meile vajalikke asju korraldama, homseks auto juhiga, spa, ylehomseks privaatjaht terveks p2evaks koos snorkeldamis ja kalastusvarustusega. Vot nii. Just s6ime kokkade valmistatud 6htus66ki ka. V6in 6elda, et olime paari kuu eest 6htus66ki tellides pisut liiale l2inud. :) Terve hulk j2i yle. Praegu jageleme teemaga, kuidas kogu selle nalja eest saaks krediitkaartidega, mitte sulas maksta.
Manager vabandas, et meri on sogane ja rand ka. Et paari kuu eest oli suur torm ja ikka tuleb saasta randa, aga lubas et t66mees igal hommikul teeb k6ik ranna puhtaks.:) Villas on lisaks magamistubadele veel hiiglaslik elutuba, kogu varustusega k66k, bassein, mullivann, paviljon (seal s6ime 6htust) ja rand kohe 10 m kaugusel. Ei saa kahjuks k6ike edasi andagi kohe. Tahaks hirmsasti. T2na lesime siin, homme vaatame maal ringi, ylehomme merel ja viimase p2eva vedelema j2lle siin.
Tervitustega Juc

Unknown ütles …
Appiiii! See pole küll enam võimalik. Mingisse teise ajastusse olete sattunud? Hullult hea teenindus küll ikka. Nii lahe vastuvõtt ja mõnus suhtumine. Päev jahil! Oeh. Mul ei jätku tõesti sõnu. Hea, et kõik kirja saab, siis saame meie ka selle üks aasta järgi teha.

Lahe, et saime täna skype teel suhelda. Uskumatu, et neil nett iga nurga peal olemas on! Meil veab! Nautige nüüd täiega ja proovige osa sööki ikka koju ka tuua. ;)
Otsustatud. Õhtuti enam blogi ei loe. Ma olen nüüd nii erutatud, et ei saagi magama jääda. Eile sain Aad ekl 10 magama ja täna 10.30, püüame nüüd hakata korda looma ja vara magama panema - eks näis, kuidas toimib. Mann oli ka eile väga hästi magama läinud, äkki saame kõik lapsed nüüd korralikuks harjutatud ja õhtuti endale ka aega. (Antsuke on ju niigi varane uinuja ja hea magaja, ppp).
Ikka kõike head!

Eestimaine eksootika ehk suvi Saaremaal

Päikeseline brownie toorjuustuga blogi esimese sünnipäeva puhul

Kodumaine klassika - mulgipuder pruunistatud sibula ja suitsupeekoniga