Vahelduseks midagi lihtsamast veelgi lihtsamat - Aafrika tomatisupp

See on nüüd üks tõeline argitoit, sest valmib metsiku kiiruse ja kergusega. Vahel ju selliseid roogasid ka nii vaja. Või peaks ütlema, et enamasti olekski selliseid vaja. Noh nii 5/7 kõigist päevadest! Tegu on lihtsa tomatisupiga, millele väikse aafrikapärase lisanõksu annab supi sisse käiv maapähklivõi ning vürtsi lisab tšilli. Retsept hakkas mulle silma millalgi BBCGoodFood kodulehel uudistades ja muutnud ma teda suurt polegi. Kuna tooraine on lihtne ja valmistamiskäik on lihtne, siis olgu jutt ka lühike ja lihtne.
Vaja läheb (4-le):

DSC_0067

2 sibulat
4-5 küüslauguküünt
ca 5 cm jupp värsket ingverit
maitse järgi tšillit (värsket, helbeid või jahvatatut)
3 spl toiduõli
800 g purustatud tomateid
1 l köögiviljapuljongit
4 spl maapähklivõid

Püreesta sibul, küüslauk, tšilli ja ingver saumikseriga. Kuumuta supipotis õli ja prae köögiviljapüreed pidevalt segades mõned minutid. Lisa puljong ja purustatud tomatid, lase 20 minutit madalal kuumusel podiseda.
Lisa maapähklivõi, sega ja keeda veel 5 minutit madalal kuumusel. Kasuta veelkord saumikserit, et supp ilusaks ühtlaseks töödelda. Maitsesta vajadusel soolaga! Ja ongi supp laual!

DSC_0054

Kommentaarid

Eva ja CO ütles …
Oi, kuidas mulle meeldivad lihtsad retseptid! Ja usu või ära usu, mul on kõik selle supi jaoks vajaminevad komponendid isegi kodus olemas :) Proovin järele ja annan teada, kuidas matses!

Tuliste tervitustega,
Eva-U
Juc ütles …
Eva, küll Sa oled käbe! Ma muide täitsa usun, et kõik olemas on. Peale maapähklivõi pole siin midagi väga erilist ja Sina nii suur vaaritaja, et ma usun täitsa, et kapis maapähklivõi olemas :). Loodan, et Sa leiad samuti, et on nii kiire kui ka maitsev!
Anonüümne ütles …
Oi, kui lõbus! Lugesin retsepti ja mõtlesin, et mul ju peaaegu kõik kodus olemas(tomatid on puudu). Nii tore lihtne retsept! Hakkan kommentaari kirjutama, aga Eva minu mõtetega juba ette jõudnud!
Kahupea oma tervitustega.
Anonüümne ütles …
Proovisin järgi ja müstiliselt hea! Lisaks väga lihtne. Tänan jagamast!
Tõstan nüüd uue kausitäie :)
Juc ütles …
Müstiliselt hea on väga vahva väljend! Mul nii hea meel, et maitses hästi!
Juc ütles …
Kahupea, ma pean siis Sulle samad sõnad ka ütlema, et ma kujutan täitsa ette, et sellisel suurel katsetajal ja kokkajal, nagu Sina, on kõik vajalik kodus täitsa olemas! :)
Anu ütles …
Tõesti väga-väga hea supp. :) Isegi mu 1,5 aastane toiduga palju pirtsutav poeg nõudis teist kausitäit juurde. :)
Anonüümne ütles …
Pidin kohe ise järele proovima.
Super maitsev - minu uus lemmik!
Juc ütles …
Oi kui tore, Lixey! Mul on suur heameel, et Sulle Su uut lemmikut sain tutvustada :)!
Juc ütles …
Oi, Anu, seda pean ma küll ülimaks komplimendiks ühele toidule, kui väike laps (ja veel vliv teine) portsu ära sööb ja juurdegi küsib! Aitäh rõõmustamast!

Populaarsed postitused sellest blogist

Eestimaine eksootika ehk suvi Saaremaal

Küüslaugukrevetid koorekastmes Henri moodi

Päikeseline brownie toorjuustuga blogi esimese sünnipäeva puhul

Kõige parem rabarberikook läbi aegade

Kodumaine klassika - mulgipuder pruunistatud sibula ja suitsupeekoniga