Blogija lapse karm reaalsus


Vahele üks väike nali meie pere igapäevaelust.

Eile, pühapäeval, saabusime perega pargist ja mina valmistasin omletti. Eva Maria (minu 2a 8 kuune tütar) otsis endale meelepärase kausi ja lasi mul sinna panna tükeldatud omleti. Viis kausi lauale, istus laua taha ja küsis: "Emme, kas ma võin kohe sööma hakata või tahad sellest enne pilti ka teha?" :)

Kommentaarid

Pille ütles …
Ehee :) Meil küll lapsi hetkel pole, aga külalised küsivad seda alati :)
Maarja ütles …
meil mial sama asi. teine parool on see: ma pean pillele õunamahla ja friikartuli retsepti saatma.

Populaarsed postitused sellest blogist

Eestimaine eksootika ehk suvi Saaremaal

Küüslaugukrevetid koorekastmes Henri moodi

Kõige parem rabarberikook läbi aegade

Päikeseline brownie toorjuustuga blogi esimese sünnipäeva puhul

Kodumaine klassika - mulgipuder pruunistatud sibula ja suitsupeekoniga