1, 5 nädalat Rolet möödas, 2,5 ndl Türgini

Luban teha täpsemat kokkuvõtet, kuidas meil Rolega läheb, täpselt siis, kui 2 nädalat on algusest möödas. Siis vaatame ka, kas kaal on endine või uus ja muud huvitavat. Seniks aga muud juttu.
Eile käisid külalised. Olin väga rahul, kuna väga väikse patustamisega sai pidulaud korralik. Kuna külalised on Aasia köögi lembesed, siis pakkusin lõhet sojakastmes, Baan Chao Lay köögivilju (seekord spinat, suhkurhernes, sibul, suvikõrvits, küüslauk, porgand ja seened) ja pastat väikse küüslauguga Nopist ostetud Tai kastmes. Magustoiduks viinamarjad. Ainuke patt sealjuures olid sojakaste ja väike törts äädikat Tai nuudlikastme koostises. Külalised arvasid ka, et nagu oleks restoranis käinud :).
Õhtul kiitlesin Henri ees, et ma pole praktiliselt õigelt teelt kõrvale kaldunud kogu selle 1,5 ndl jooksul. Ja nagu minu puhul ikka, tasub kiitlemine end kiirelt kätte. Läksin Mannile jala lasteaeda järele, tagasi veeresime oma 2 tundi või veel rohkem (mänguväljak, väiksed puhused Toompea nõlval, Hariduse tn jne). Kodu juurde nõudes oli kogu aur otsas. Mann tahtis Liivalaia Kohvikusse minna, mina ei viitsinud ka vastu vaielda. Oli tohutu keefiiri isu ja ainuke mõte oli, et mulle ju piimatooted kõi ilusti lubatud. Võtsin teist kohe 0,5 l. Jõin kõik ära ja viimase lonksu juures meenus, et esimesed 3 kuud ei tohi keefiiri juua :). Vot sulle kiitlemist! Võin ainult nii palju öelda, et peale seda keefiiri tundsin esimest korda Role programmi jooksul, et mul on olemas magu. Aga kogust arvestades ei ole ka imestada!
Aga tänane õhtu läheb samamoodi edasi, plaanis on jagada Henriga oma Nopi meeldivat kogemust!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Madalal temperatuuril küpsetatud liha vol 2

Vana-vanaema pannišašlõkk

Punase läätse ja sealiha hautis

Kõige parem rabarberikook läbi aegade

Portugali kreemikoogid, pastéis de nata