Brownies - õige magus!!!



Brownies peaksid olema šokolaadiruudukesed, aga kuna minul oli kodust minema jalutanud küpsetuspaber ja täiesti olemas olis aberist muffinipaberid ja Maria spetsiaalselt nõudis sokolaadikooke, mida saaks näpu vahelt süüa nagu lasteaias, siis tulid seekord ringikujulised šokolaadiruudud :).

Õiged Brownied peavad pealt olema heledamad, kuivad ja pragunevad, seest veidi niisked. Nii nad umbes tulidki. Tellija (Mann) jäi ülimalt rahule ja ütles, et just neid oligi vaja. Retset on pärit Nami-namist.

Vaja läheb:

PS! mina kasutasin 1/2 osas Kalevi 56% metspähkli Bitterit ja 1/2 osas Henri poolt mulle Inglismaalt toodud kvaliteetsetest Ghaana kakaoubadest tehtud 85% šokolaadi.
Kreekapähklid asendasin mandlitega.
Vanilliekstrakti mul ei olnud.
Väikse osa suhkrust asendasin fariinsuhkruga.

Toimi nii:
Vooderda 24x24 cm koogivorm küpsetuspaberiga (või pane ahjuplaadile valmis hulk muffinipabereid, nagu mina tegin) ning pane ahi 170˚C peale kuumenema. Sulata või ja šokolaad veevannil või mikroahjus. Klopi munad ja suhkur elektrimikseriga vahule. Lisa sulanud šokolaadi-võisegu ning sega ühtlaseks. Lisa jahu, sool, hakitud pähklid (ja vanilliekstrakt), sega täiesti ühtlaseks. Kalla tainas vormi(desse) ning küpseta 170kraadises ahjus 30-35 minutit (väikeste vormide puhul on 25 kraadi piisav), kuni kook pealt kuiv tundub. Serveeri soojalt või lase vormis jahtuda, siis tõsta vormist välja (ning lõika tükkideks).

Kommentaarid

Evelin ütles …
väga muhe idee! olen browniesid teinud vaid paar korda, aga järgmisel korral lähevad nad kindlasti muffinipaberitesse!:)
Anonüümne ütles …
Olin nende õnnelike hulgas, kellel õnnestus proovida. Tõesti hea! kahupea
Juc ütles …
Väga lahe Evelin, et minu küpsetuspaberi puudusest tekkinud idee sulle meeldis. hea meelega vaataksin sinu omasid ka, kui need ükskord valmis saad! Tore, kui sulle, Kahupea, mu brownied meeldisid! :)

Populaarsed postitused sellest blogist

Eestimaine eksootika ehk suvi Saaremaal

Küüslaugukrevetid koorekastmes Henri moodi

Kõige parem rabarberikook läbi aegade

Nädalavahetuse maiuspala, Osso buco

Kodumaine klassika - mulgipuder pruunistatud sibula ja suitsupeekoniga