Pestode kahevõitlus


Täna võistlevad meie koduköögis kaks päiksekuivatatud tomatitest tehtud pestot - poest ostetud pesto vs kodus värskelt valmistatud.

Võistleja nr I - Tigullio Gran Pesto Siciliana. Koostis: poolkuivatatud tomatid, päevalille õli, ricotta juust, basiilik, kartul!!!, Grana Padano juust, Pecorino Romano juust, küüslauk, tšilli, sidrunihape, india pähklid ehk nakrad (vasakul pildil esiplaanil)

Võistleja nr II - täitsa kodune. Koostis: päiksekuivatatud tomatid (150 gr), küüslauk (2 küünt), seedermänni seemned (25 gr), Parmiggiano Reggiano juust (15 gr), Extra Virgin oliiviõli, kild tšillit ja meresoola. (paremal pildil esiplaanil)

Värv on kodusel ilus punane, poe omal oranž. Aga see iseenesest võib tulla basiilikust, mis poepesto sees oli. Maitsevahe oli aga suur ja tõsine - poepestol oli mingi võõras kõrvalmaik, kodusvalmistatud oli aga selgete äratuntavate maitsete segu. Igatahes läheb võit 1:0 kodupesto kasuks!
Kellel on huvi sellise Itaaliast pärit toidu, nagu pesto, kohta rohem teada saada, siis Thredahlia kirjutab sellest põhjalikult ja ilusti siin!

Kommentaarid

Thredahlia ütles …
Päiksekuivatatud tomatitest ma pole proovinud ise teha, aga täitsa võiks, kuivi on kodus teve hunnik. Nopi punane pesto oli see-eest täitsa mõnus.

Muuseas, ju see kartul seal poepestos ikka tärklise rolli mängib - jälle kahjuks. Basiilikupestodega kipub sama jama olema. Aga õnneks on pestot teha pea et lihtsam, kui poodi minna :P
Pille ütles …
Mul on ka viimasel ajal basiiliku- ja karulaugupestod kodus iganädalased külalised olnud. Kõik asjad kannmikserisse ja prrrr ja valmis :)
Mulle ka see nopi punane pesto väga maitseb, aga no kallis teine. Ostsin nädalavahetusel isegi päikesekuivatatud tomatid ära, et ise peagi proovida..
Juc ütles …
Ma ise plaanin millalgi ette võtta rohelised pestod - basiilikuga ja rukolaga. Millegiärast loodan basiilikust kõige rohkem! Aga ma arvasin ka, et poepestos olev kartul ja nakrad just midagi head juurde ei anna! Ja nii oligi!
Elina ütles …
olen ka päiksekuivatatatud tomatitest pestot teinud, see meeldib mulle isegi rohem kui basiiliku oma. mis mulle enamuse poepestode juures ei meeldi, on see , et nad on minu maitse jaoks liiga õlised.

Populaarsed postitused sellest blogist

Eestimaine eksootika ehk suvi Saaremaal

Küüslaugukrevetid koorekastmes Henri moodi

Kõige parem rabarberikook läbi aegade

Nädalavahetuse maiuspala, Osso buco

Kodumaine klassika - mulgipuder pruunistatud sibula ja suitsupeekoniga