metsast Bangkoki, Bangkokist Chiang Maisse

Oleme nyyd P6hja Tai pealinnas, ylikoolilinnas Chiang Mais. Otsisime kylalistemaju siit ja sealt, yks oli 2ri kinni oannud, teine oli kole ja siis soovitas taksojuht meile ise yhte kylalistemaja kesklinnas, 200 eek kahene tube 66. Jube ilus, bassein, massaaz, restoran, pesupesu, konditsioneer jne. Super, siin netis ma nyyd istungi.
Eile hommikul oli 2ratus kl 7, meid ootas meie j6e peale ehitatud majakese ees pika ninaga mootorpaat, et viia meid ujuvale turule. S6it oli lahe, viis meid m66da paljudest j6ele ehitatud elamistest, kui meie ei julge siin kraaniveegagi hambaiod pesta, siis taid v6tsid selleks vett otse kanalist, mis meile tundus hirmuskolemust. :) K6ik k2is kanalis, hambapesu, ujumine, n6udepesu jne. Turg ise oli lahe, igivanad Taid riisimytsid peas s6udsid kanuulaadsetes paatidesja myysid puu ja juurcilju, syya jms. Samas oli see atrakstsioon suhteliselt turististunud, sest lisaks tavalisele turukraamile myydi ohjeldamatult suveniire. Lahe oli ikka. Tagasitulles s6ime hommikust ja l2ksime oma j6emajade k6rval asuvasse madude aeda madude showd vaatama. Meie mja ja Tai k6ige myrgisemate madude puuride vahel oli ainult paarkymmend meetrit. Hea et ma seda enne seal veedetud 66d ei n2inud, ma ei ole kindel,e t oleksin magada saanud. Malaaroatablettide k6rvalm6jud on muideks lahkunud ja magame h2sti ja kaua. ppp. Madude show oli nii crazy et mina kykitasin teises reas toolil ja olin valmis iga kell 2ra jooksma. Kui euroopas pannakse suurt r6hku turvalisusele, siis seal oleks keset showd yks v2ike madu kogemata esimesse ritta lennnud. huuuh, kui hirmus.
Kui see l6ppes v6tsime asjad ja esimesel p2eval meid sinna toonud taksojuht oli juba j2lle kohal (tegelt tuli juba 3 h varem, et ikka 6igel ajal kohal olla) et meid Bangkoki viia. Bangkok oli pyhap2eval kohutavat palav. K2isime seekord eraldi. Meie Henriga sattusime j2lle Hiinalinna, kus Bombay turul oli nii palju rahvast ja nii v2he ruumi ja 6hku, et minesta v6i 2ra. S6ime konditsioneeritud hiinakas seekord, t2navate palavusest ja l6hnadest selleks korraks aitas. Saime ka ajaviitsmiseks Henriga 2 h Tai massaazi. Saime ka postkaardi Mannile saata, eks n2is, kes enne j6uab, meie v6i kaart.
kl 18 istusime rongile, kus oli v6etud I kl kupee. Saime kupeed nii ilusti, et meie kahe kupee vahel sai ukse avada ja teha suurema. Varsti tuldi ja tehti ilusti voodid 2ra ja kogu reisi aja v6isid nupulevajutusega kohale kutsuda poisi, kes t6i syya juua. Hommikus66gi tellisime tuppa, 6htus66ki (4 k2iguline) s6ime restoranvagunis. 6htul hakkasid sibama prussakad, mis pidi minusuguisel hellikul sydame pahaks ajama, aga ma nottisin neid k6vasti oma pl2tuga. 66sel yksi mind ei kollitanud 6nneks. Kl 7 aeti siis s66giga yles. Kl 8 olimegi Chiang Mais. T2na otsime koha, kust auto ja autojuht rentida, et homme j2rve 22rde ujuma ja kala pyydma minna. Siia j22me 2 66ks. Kuulete meist veel siit ma loodan!
K6vad kallid k6igile.
PS! Emmele, et mina tunnen end parajalt pikana, aga Henri on siin kylle hiiglane :). V2ikestel Tai naistel annab teda masseerida.

Eva ütles …
Tervitus kõigile! Juc, ma ütlen seda vist küll juba mitmendat korda, aga Su lugusid on tõesti lahe lugeda. Ma kohe kujutan ennast sinna teie seiklustesse ette. See, et Sa madude show üle elasid, on ikka kõva saavutus. Minu teada vihkad Sa usse maailmas vist kõige rohkem. Nii tore, et teie eest seal nii hästi hoolitsetakse (mõtlen seda, et taksojuht juba 3h varem kohale tuli ja et rongis niimoodi poputati jms).
Meil on niipalju uudist, et Kalle jõudis öösel Küproselt tagasi (mul on selle üle hirmus hea meel). Tal oli seal väga lahe olnud - soe, päikseline ja palju häid sööke :)
Ja siis veel see uudis ka, et Koit ja Kerttu võitsid "Tantsud tähtedega!" Meie olimegi nende poolt, nii et olime kole rõõmsad!
Palju, palju tervitusi siit vesisest Eestist (täna öösel on lumi kuhugi haihtunud, järel on vaid loigud :(
Anne ütles …
Tere taas,
Istun PRIAs ja ootan arvutit, et saaks koju tööle minna. Aade on haigeks jäänud ööga, nohu, köha ja silmad rähmas. Marko on temaga kodus, nii tore, et ta nii hästi hakkama saab.

Mulle tundus see prussakate jahtimine veel vastikumgi kui madude sõu, aga massaasi pärast tunnen küll suurt kadeudst. Kuidas venna kommenteerib? Kas on head massöörid? Lahe, et teile ikka häid asju soovitatakse, imelik, et seal pärapõrgus Tais ka abi saab ja käidud saate, tõeline müstika tundub siit lugedes. Lahe, et aina süüa ette ja taha kantakse, ei kujuta ette kui paksud te tagasi tulles olete. :)
Tugevad tervitused,
Anne

Madalal temperatuuril küpsetatud liha vol 2

Punase läätse ja sealiha hautis

Vana-vanaema pannišašlõkk

Troopiline toorjuustukook laimi ja passioniviljaga