3 massaazi kahe p2evaga!

Tere k6igile, nii tore oli kommentaare lugeda. Tervitame ka k6ik siitpoolt vastu. Avastasin, et siin on hotellis skype, kui homseks k6rvakad muretsen, saan helistada ka 2kki.
Eelmisest jutust j2i veel v2lja, et 6ises lennukis anti nii 6htu kui hommikus66ki, kusjuures lend kestis alla 6 h. Ja 66seks sai igayks kotikese hambaharja, hambapasta, k6rvatroppide, silmaklappide ja soojade sokkidega :)
Peale seda, kui enne kirjutasin, avastasin, et mehed olid sattunud degustatsioonihoogu restoranis minu 2raolekul, aga nad j2tsid ka mulle maitsta k6ike, v2ga armas. Juba 6ppisid kelnerilt Tai keelt ja juba pakkus kelner, et kui me juhuslikult nende naised pole, siis ta v6iks naised tuua poistele. :) Hakkab pihta!
Tunnise jalamassaazi vahetasime meie Henriga tunnise kuningliku tai massaazi vastu ja teised aroomimassaazi vastu. K6ik j2ime rahule ja k6ik j2ime magama :). Hind oli nagu eestis, ainult et tai rahas (eesti raha jagada kolmeks), nii et 3 korda odavam. Peale seda l2ksime ruttu oma hotellituppa magama, kohe 3,5 h. Hotell on alt ilus, restoran, spa, retseptsioon, internet jne, aga toad on p2ris p2ris v2sinud. Aga j2lle, selle hinna eest ei saa nuriseda ja asukoht oli meile olulisim.
Peale 2rkamist s6itsime taevarongiga (rong, mis s6idab Bangkoki ummikutes t2navate kohal) Patpongi 66turule. Kaupa oli tohutult, enamus hiinas j2rgitehtud, aga peab ytlema, et nii m6nigi asi hakkas meeldima. Esialgu me midagi suurt ei osta, ei viitsi kaasas kanda. Ja iga nurga peal kutsuti "pussy ping pongi" vaatama. Henrile s6brad olid r22kinud, et seal teevad naised oma teatava kehaosaga pallikestega igasugu trikke. Aga raha pidid nad v2ga peenelt v2lja meelitada oskama. Selle j2tsime seekord vahele. V6tsime takso ja s6itsime edasi Suan Lumi 66turule, mis on rohkem kohalike koht. Tuhanded v2iksed poed ja s66gikohad, kusjuures enamus mitte hiina koopiad vaid hoopis erilised asjad, samas ikka v2ga soodsad. Sinna l2hme veel tagasi. Taksos6it on odav, nt seesama kahe turu vaheline suhteliselt pikk s6it maksis meile 16 eek. Samas tipptundudel on m6tekam s6ita taevarongiga, sest nii j6uab oluliselt kiiremini (hind tuleb kyll 4 peale veidike kallim, aga siiski supersoodne). S6ime turul igasugu kohalikke s66ke, krevette, kookospimaga suppi, kalmaare, kana jne. Oli t6esti hea. Aga enamus ikka p6letab nii, et mina, kes ma 6lut ei joo, kipun henri 6lle 2ra jooma. Turulk2igu l6petuseks lasime veel teha endale 30 min jalamassaazi, 1 in maksis 50 eek. Pole paha!
Nyyd hotellis, kl 11.36 ja l2hme magama. Homme l2hme j6ele filmidest n2htud pika ninaga paadiga s6itma, vaatame kuninga eluaseme ja suuremad templid yle. Homseni!

Templite vastas on üks päris kena park, kus möllab vabalt hulk kilpkonni ja muid linde ringi. Kui aega üle , võib seal jalga puhata, palavaga ei maksa muidugi väikest pepsikoolat unustada kaasa osta ;) Tuk-tukiga sõitke loomulikult ka, kuigi ma ei kujuta ette Henrit sinna mugavalt ära mahtumas :)
Väike vihje alkohoolikutele: kohalikku rummi ei maksa osta...
Väike soovitus Henrile, et hakaku topeltõlut ostma, siis ei joo Juc kõike head kraami käst ära :)

Eestimaine eksootika ehk suvi Saaremaal

Päikeseline brownie toorjuustuga blogi esimese sünnipäeva puhul

Kodumaine klassika - mulgipuder pruunistatud sibula ja suitsupeekoniga