Kurvad avastused


Role programm läheb aina kurvemaks. Vahepeal tundus, et polegi hullu, aga nüüd avastasin mitmeid ebameeldivaid reegleid, mille vastu olen eksinud.

1. Soja ei ole mitte üks paljudest köögiviljadest, mida tohib süüa valimatult iga liha, kala või muna juurde, vaid kuulub kokku teiste ubadega, mille juurde võib süüa ainult teisi köögivilju. Nii et katsetused sojajogurtiga salatikastmete jaoks on täiesti asjatud.

2. Kaerast tehtud koor, mida ma kavatsesin katsetada kalasupis tavalise koore asemel, on ju tegelikult teravili ja ei sobi kala ega lihaga kuidagi kokku. Samas on hea asi, see, et mulle jääb võimalus kasutada seda koorese pastakastme tegemiseks, sest pasta kuulub samuti teravilja alla.

3. Sojakaste, millega mulle meeldib maitsestada köögivilju ja marineerida liha/kala, ei sobi mitte! Köögiviljade juurde sobib, aga siis peab unustama liha või kartuli või pasta sinna juurde. Sest tegu samuti ju sojatootega.

4. Samuti ei sobi kalakaste ja austrikaste, sest need sisaldavad ju kala. Kui ma neid lisan köögiviljale, mille valmistan lisandiks liha või pasta juurde, siis on juba viga sees.

Ma ei oska enam süüa teha, nii et kõik õige oleks. Nii sõin täna õhtuks vokitud rohe-valgeid köögivilju (brokkoli, lillkapsas, suvikõrvits, küüslauk) austrikastmes ja keedumune. Eks ma jätkan leiutamist.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Eestimaine eksootika ehk suvi Saaremaal

Küüslaugukrevetid koorekastmes Henri moodi

Päikeseline brownie toorjuustuga blogi esimese sünnipäeva puhul

Kõige parem rabarberikook läbi aegade

Kodumaine klassika - mulgipuder pruunistatud sibula ja suitsupeekoniga