2 nädalat ROLE-ga

Lubasin teha vahekokkuvõtet, kui 2 nädalat Rolet on seljataga.
Kaal on endine, ei ole juures, ei ole maas. Aga ega see ei olegi meie eesmärk olnud, nii et pole hullu.
Enesetunne on hea, aga ega tal enne ka viga polnud.
Üks asi on selgeks saanud küll Role programmi järgi toitumise kohta. Kui niimoodi süüa, nagu ette on nähtud, ei teki kunagi peale sööki sellist tunnet, nagu kivi oleks alla neelanud, ei lähe uniseks ja kõht ei lähe ka punni. Lihtsalt on hea ja kerge olla.
Mis veel. Role reeglite järgi toituda ei olegi eriti raske, aga pidevalt peab leiutama. Ma ei kujuta lihtsalt ette, et ühel päeval sööme grillitud kanafileed kurgisalatiga ja teine päev grillitud loomaliha kurgisalatiga ja kolmandal grillitud kalafileed tomatisalatiga... Igav! Nii peangi iga päev nuputama, kuidas reeglitele kindlaks jäädes maitsvaid ja huvitavaid roogi valmistada. Ja ausalt öeldes, niipalju kui mulle ka meeldib leiutada ja katsetada toitudega, olen ma väsinud. Tahaks vahelduseks teha mingi tavalise söögi, mis eiraks kõiki reegleid. Nii et mul on päris hea meel, et järgmisel laupäeval sõidame Türki, kus kokad meid iga päev kostitavad ja kus mina ei pea söökide leiutamisele mõtlema ja kus ei kehti ükski Role reegel.
Niikaua leiutan aga edasi. Täna tulevad kotletid, ilma munata, saiata ja piimata. Eks näis, mis välja tuleb. Tuleb hoopis spinati ja tšilliga. Huvitav, kas nad ühes tükis ka püsivad...

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Madalal temperatuuril küpsetatud liha vol 2

Vana-vanaema pannišašlõkk

Punase läätse ja sealiha hautis

Kõige parem rabarberikook läbi aegade

Portugali kreemikoogid, pastéis de nata