Suvel kõik Põhjakale!

Sel suvel möllame blogarditega järgemööda Põhjakal! Igal nädalal lastakse üks meist Põhjaka kööki päris kokkade kõrvale paari oma hittrooga meisterdama. Nädala jooksul saavad ka külastajad Põhjaka oma hõrgutiste kõrval ka selle nädala blogardi pakutavaid palu proovida. Sel nädalal tegi otsa lahti Mari-Liis ja juba järgmisel nädalal ongi minu kord. Mina luban teile pakkuda endale omaselt kodumaiseid maitseid, mis on seotud veidi kaugematega, täpsemalt pisut Taid salatis koos ohtrate ürtide ja veiselihaga ning natuke Prantsusmaad magustoidus koos kodumaise rabarberiga.
Teised osalejad on:
11-17. juuni - MARI-LIIS, Siit nurgast ja sealt nurgast
18-24. juuni - mina, What a wonderful world!
25.juuni-1.juuli - TUULI, Ise tehtud. Hästi tehtud.
2-8. juuli - SILJA, Jagatud rõõm
9-15. juuli - PRIIT, Profa köögipool
16-22. juuli -KÄTRIN, Kätrini kokkamispäevik
23-29. juuli -ELIS, Elis Köögis
30. juuli - 5.august - PIRET, Puhas rõõm
6-12. august - LIINA, Aglio e Olio
13-19. august - ÜLLE, Tiramisust ja Fata Morganast
20-26. august- MARJU, Minu sahver
27.august-2.september - MARJU, Tassike elu topelt koorega

Tule vaata ka Blogijad Põhjakal aktsiooni jaoks loodud Facebooki lehele et jälgida kuidas meil läheb nii sõnas kui pildis!

Kommentaarid

Eva ja CO ütles …
Vau, lahe! Kas sul tuleb siis kohe terve paeva koogis veeta ja kylastajatele kokata v6i oled niioelda peakokk ja juhatad lihtsalt vagesid? Edu igal juhul!

Tuhat tervit,
Eva-U
Anonüümne ütles …
Nää, ma just pidasin plaani minna Põhjakasse sööma, kui suuna Viljandisse võtan. Ainult, et pärast jaani... Kaaahju, et ei kohtu ega saa su roogi maitsta! Edu töösse! :) Kersti
Juc ütles …
Oi, tõesti kahju, Kersti, et alles peale jaani Põhjakale lähed. Aga mine kindlasti, sest seal tehakse tõesti hästi ja hingega süüa! Isegi lähen homme sinna lõunale :). Ilusat suve!
Juc ütles …
Oi, Evake, ma just vaatasin, et ma ei vastanudki Sulle. Väikse hilinemisega siis, et veetsin köögis umbes 4-5 h, aga sellest osa omal soovil ja kokkasid abistades, teise osa oma kahte toitu valmistades. Õnneks ma peakokk ei pidanud olema :), sellest ei oleks head nahka tulnud! Aga väga tore oli igatahes, tehke ka suvel seal peatus, kui ´Tartu-Tln vahel sõidate. Ja kes roolis pole, sellel soovitan astelpajunapsu proovida! Head jaani!

Populaarsed postitused sellest blogist

Madalal temperatuuril küpsetatud liha vol 2

Punase läätse ja sealiha hautis

Küüslaugukrevetid koorekastmes Henri moodi

Vana-vanaema pannišašlõkk

Kõige parem rabarberikook läbi aegade