Paremaid retsepte

Juba päris pikka aega olen kogunud enda mõeldud-proovitud (ja mõne sõbra pealt maha viksitud-järele proovitud) retsepte omaenda arvutisse. Äkki saab siit, minu blogist, keegi veel neist kasu ja rõõmu ja kõhu ka täis.
Vabandama pean kõigi lamba, kitsejuustu ja maksasõprade ees - neid esialgu minu toitudes ei leidu. Kui mul õnnestub end nendega ära harjutada, siis lisandub ajapikku kindlasti neidki.
Minu köögi märksõnadeks on kindlasti tomat, küüslauk, oliivid, oliiviõli ja vein. Kõike teha on lihtne, enamasti ka kiire. Head nautimist!
PS! Püüan ajapikku fotosid ka lisada

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Madalal temperatuuril küpsetatud liha vol 2

Punase läätse ja sealiha hautis

Küüslaugukrevetid koorekastmes Henri moodi

Kõige parem rabarberikook läbi aegade

Vana-vanaema pannišašlõkk