Vürtsikas mereanni-küüslaugu supp

Sarnaseid suppe (võrtsiseid, tomati ja kalaga) sai proovitud mitmes kohas. Küll ma maigutasin ja püüdsin koostist aimata. Siin siis minu variant. Minu meelest super. Mu tädi, kelle külaskäidu ajal eelmisel kevadel seda suppi pakkusin, ütleb siiamaani iga kord, kui minuga kohtub, et ta pole endiselt paremat suppi saanud. Isegi oma juubelilauas mainis seda, nii et ma usun, et proovimist väärt. Vaja läheb:

Tomatid (talvel võib ka purustatud tomatid olla).
Valget või roosat kala,
Krevetid,
Šampinjonid,
Küüslauk,
Sibul,
Tšillit või tšillipulbrit,
Punane karripasta
Laim
Pane kala külma vette koos terve sibula, terapipra ja soolaga. Lase keema, keeda, kuni kala on küps. Tõsta kala välja ja eralda filee. Prae pannil oliiviõliga palju küüslauku, hakitud keedetud sibul, lisa viilutatud šampinjonid ja tükeldatud tomat. Maitsesta soolaga ja lisa see puljongisse. Lase keeda, kuni puljong ei ole enam klaar päris. Lisa karripasta (keskmise poti kohta 2 kuhjaga supilusikatäit), kala, krevetid, tšilli. Kuumuta, pigista sisse poole laimi mahl ja serveeri.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kõige parem rabarberikook läbi aegade

Madalal temperatuuril küpsetatud liha vol 2

Kevadine külm karulaugukaste kuldseks praetud kartulitega

Vana-vanaema pannišašlõkk

Portugali kreemikoogid, pastéis de nata