Swissotel, lõunabuffet ****

Meie esimeste ööbivate külaliste puhul ja selle puhul, et nendeks osutusid sellised tähtsad tegelased, nagu minu vanemad, otsustas Henri kostitada meid Tallinna kõige uuema 5-tärnihotelli Swissotelli lõunabuffet's.

Etterutates võib öelda, et kõige proovimine võttis päris palju aega ja ega päris kõike ei jõudnud ikka ära proovida.

Sissejuhatuseks asusime suupistete kallale. Seal oli suitsuangerjat sibulamoosi vms-ga, võikala, heeringat, täidetud mune forellimarjaga, täidetud marineeritud seeni, foie gras pistaatsiakattega jne jne. Ma olen väga igav ja ütlen, et kõige maitsvam oli täidetud muna :). Püüdsin end maksaga harjutama hakata ja maitsesin foie gras'd (nuumhane maks), aga nii nagu ka varem, muutus mu kurk imelikuks ja tundus, et hakkan lämbuma. Järgmise korrani! Võibolla oleks lihtsam enda harjutamist alustada lambast ja kitsejuustust. Aga kõike oli põnev proovida. Aegajalt sai koka käest uuritud, mis imet seal tehtud on.

Salatilaual oli palju erinevaid salatilehti, aga nt endiivialehed olid juba pisut närtsinud. Juurde sai idusid, seemneid, tomateid (uurisin, Hollandist toodud, superhead, neid oleks kaasagi võtnud:)), marineeritud ja grillitud suviõrvitsat ning balsamicos marineeritud sibulaid. Kaks viimast olid selle laua parimad leiud. Juurde sai ise valada erinevaid õlisid pudelist (nt trühvlitükkidega oliiviõli) või erinevaid valmis kastmeid kannudest.

Sooja buffet osas olid tahked toidud kindlasti maitsvamad kui supid. Suppe oli 2 - tomati kreemsupp (ma arvan, et apelsiniga) ja mingi valge kreemsupp (täpselt aru ei saanud, äkki kartuli ja mandliga). Kahjuks ei olnud seal muud silti, kui "päevasupp". Mulle meeldis väga kollane risotto, kreemine, nagu peab. Lisaks pakuti kartuleid ürtidega (huvitavad piklikud kõverad koorega keedetud kartulid, kui õigesti mäletan, siis estragoniga), kana (mis oli hea, aga pisut tavaline), forell kastmes (väga maitsev, valge kastmega, kuid nagu ma juba eelnevalt maininud olen, on harvad need juhud, kui forelli või lõhet eriliselt valmistatakse, see ei olnud selline kord), hautatud köögiviljad (igati eeskujulikult hautatud, minu lemmikuid), valge kala vorm (lõhnas veidi söökla moodi, maitsesin emme juurest, oli ok), hirveliha (mina ei ole eriline hirve ahjuliha sõber, Henril ei meeldinud, et nii pehme oli, issile meeldis, et nii pehme oli :), nii et maitse asi). Äkki oli midagi veel, aga nii kaua aega on möödas, et enam ei mäleta. Mina ja emme loobusime magustoitudest, aga Henri juurest sai üht-teist ikka maitstud. Magustoiduvalik on seal vinge ja esindatud on kuulsamad desserdid nagu creme brulee, tiramisu, šokolaadi mousse jne. Magusasõpradele soovitaksin minna! Lisas olid erinevad moussed, keeksid, lahtine kook marjadega, saiavorm. Minu lemmikuks osutus lahtine marjakook. Praegugi hakkab suu vett jooksma.
LÄheks tagasi, kui tahaks palju erinevaid delikatesse proovida.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kõige parem rabarberikook läbi aegade

Madalal temperatuuril küpsetatud liha vol 2

Kevadine külm karulaugukaste kuldseks praetud kartulitega

Portugali kreemikoogid, pastéis de nata

Vana-vanaema pannišašlõkk